ایرانسل یک دو سه
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 سونی جدیدا دو شارژر باتری قابل حمل معرفی کرده که هر چند فعلا فقط در بازار هند در دسترس هستند، ولی بعید است در سایر کشورها نیز عرضه نشوند. ایرانسل یک دو سه
اما همانطور که می‌دانید مهم ترین خصوصیت این فبلت قلم فوق العاده آن است. که به طور مختصر به ویژگی‌های جدید آن خواهیم پرداخت.اولین و شاید مهمترین تغییر کارآیی این قلم اضافه شدن یک ویژگی جدید به نام Air Command است. ما با فشار دادن دکمه‌ای که روی قلم وجود داشت و بدون تماس قلم با صفحه نمایش، به سرعت و در همه جای فبلت توانستیم از این قابلیت استفاده کنیم و می‌توانیم بگوییم، این، مهم‌ترین قابلیت کارآمدی است که در گلکسی نوت 3 اضافه شده است. زمانی که دکمه را فشار می‌دهید یک نیم دایره بر روی صفحه ظاهر خواهد شد که ویژگی‌های، گرفتن اسکرین شات ایرانسل یک دو سه (Screen Write)، نوشتن نوت (Action Memo)، برش (Scrap Booker)، جستجو(S Finder) و Pen Window در آن گنجانده شده است. متاسفانه امکان گرفتن اسکرین شات از این دایره زمانی که بر روی صفحه ظاهر می‌شد وجود نداشت.
شارژر ۵۰۰۰ میلی آمپری ظرف ۶ ساعت به ایرانسل یک دو سه حداکثر ظرفیت خود خواهد رسید و برای انتقال آن به دستگاه هایی نظیر تبلت و تلفن، به ۲ ساعت زمان نیاز دارد. اما دومی که بزرگ تر است، باید ۷-۸ ساعت به برق باشد تا کامل شارژر شود و سپس ظرف ۱ ساعت می تواند دستگاه های مورد نیاز را نیز سیراب کند. در ضمن شارژر بزرگتر، دو پورت خروجی دارد.
قیمت این ایرانسل یک دو سه دو مدل نیز به ترتیب ۴۲ و ۷۶ دلار است.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه ایرانسل یک دو سه استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی خواهد کرد.
با Scrap Book اگر از یک قسمت صفحه اینترنتی یا ایرانسل یک دو سه یک قسمت ویدئویی در نت خوشتان آمد آن را برش دهید و به لیست‌های خود اضافه کنید تا بعدا سر فرصت آن‌ها را مطالعه یا مشاهده کنید.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم بی سیم ، ایرانسل یک دو سه به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر ایرانسل یک دو سه کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند
با ویژگی S Finder می‌توانید در تمام محتوای گوشی خود جستجو انجام دهید و قسمت مورد نظر خود ایرانسل یک دو سه را بدون گشت در منو‌ها پیدا کنید. همچنین در اینجا می‌توانید به طور مثال کلمه بلوتوث را جستجو کنید و در همین قسمت بدون باز کردن تنظیمات، بلوتوث گوشی خود را روشن و یا خاموش کنید.
در قسمت Action Memo قابلیت جدیدی اضافه شده ایرانسل یک دو سه است که می‌توانیم با نوشتن نام و شماره تلفن یک شخص، آن شخص را به لیست دفترچه تلفن خود اضافه کنیم. یا اینکه با نوشتن یک آدرس، بر روی نقشه آن را پیدا کنید. همچنین با کار کردن با این قسمت دیگر لازم نیست که از صفحه کلید شماره گیر کوشی استفاده کنید زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره تلفن مورد نظر خود را بر روی این صفحه نوت بنویسید و بعد از آن با استفاده از گزینه Call با آن شماره تماس برقرار کنید، به آن پیامک بفرستید، به آن ایمیل بزنید.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان منوهای مخصوص سامسونگ را مشاهده می کنید، یک تفاوت خوب در اینجا این است که شکل فولدربندی عوض شده است و زمانی که چند آیکون را با هم در یک فولدر قرار می‌دهید این فولدر دیگر به آن شکلی که در گوشی‌های S4 دیده‌اید نیست و تنها یک دایره در زیر آیکون ایرانسل یک دو سه فولدر نمایش داده می‌شود که نشان دهند این آیکون یک فولدر است.
مدل CP-F5 دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و مدل CP-F10L دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر است. هر دو ایرانسل یک دو سه بدنه های آلومینیومی دارند؛ اولی ابعاد ۷۰.۴ در ۱۲۸ در ۹.۴ میلیمتر و وزن ۱۵۶ گرم دارد و دومی دارای ابعاد ۷۰.۴ در ۱۳۰.۶ در ۱۶.۵ میلی متر و وزن ۲۶۰ گرم است.هر یک از این دو شارژر قابل حمل بعد از پشت سر گذاشتن ۱۰۰۰ بار شارژ کامل، تنها ۱۰ درصد از ظرفیت شان را از دست می دهند و از این نظر می توان گفت بسیار با دوام هستند.
همچنین فروش های ویژه و جشنواره های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع سوپر آمولد دارد که می تواند ایرانسل یک دو سه به زیبایی هر چه تمام عکس ها را به شما نشان دهد. در صفحه قفل گوشی زمانی که دست خود را بر روی صفحه می‌کشید گویی که در زیر دستان شما جوهرها به صورت ادغام شده با یکدیگر حرکت می‌کنند.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ایرانسل یک دو سه ، برای شما ارسال گردد.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: